tisdag 31 januari 2012

Hur går det med min utmaning?

Hur går det med min utmaning? Ni kanske undrar vilken det var. Jo jag har bestämt mig för att efter var tredje nyutgiven bok som jag läser, ska jag läsa en bok som är äldre. Jag har ju massor med äldre böcker i bokhyllan. Jag kan väl säga att det gått så där på grund av min jurytjänst i Bokbloggarnas litteraturpris. Jag har läst 12 st nyutgivna böcker och 2 st äldre böcker. Nu är ju jurytjänsten över, även om jag inte hunnit skriva om alla böcker. Så nu kan jag fortsätta att blanda in äldre böcker bland nyutkomna. Jag fortsätter att rapportera senare om hur det går.

3 kommentarer:

Hanneles bokparadis sa...

Trevlig utmaning :)

Millas Hälsoblogg sa...

Jag har boken hemma men inte läst den ännu.Tänkte att dottern skulle läsa den först

Boktokig Eva Boström sa...

Ja, det känns som en bra utmaning!