onsdag 14 december 2011

Vad hände? vad gör jag nu?

Min undersökning som jag hade i bloggens högerspalt var konstig redan från start. Den hade lite mysko saker för sig. Men så plötsligt försvann den bara när jag publicerade ett inlägg för en liten stund sedan. Det borde väl inte kunna hända? Eftersom den var så konstig och allas röster inte registrerades av någon anledning - vet jag inte hur jag ska göra nu. Hade resultatet sett annorlunda ut om allt fungerat som det skulle? Hur många var det som hade problem egentligen? Vet inte vad antalet röster blev heller. Suck och stön! Jag ids inte lägga upp en ny undersökning. Det hela känns så snopet!!!

4 kommentarer:

Gittan sa...

Ahh vad gör det om 100 år, ett nytt försök nästa år kanske ;-)

Hanneles bokparadis sa...

det ska inte försvinna, men ibland skriver man för kort datum, men det går att förlänga. Gör om det..

Boktokig Eva Boström sa...

Gittan: Ja, kanske det! :)

Hannele: Det är bara borta! Hitar det inte alls.

Västmanländskan sa...

Hoppasan. Men tänk inte mer på det. Det var roligt ändå :)