torsdag 29 december 2011

Tack, tack, tack hemlige vän

Här kommer ett sent tack, men ett gigantiskt tack riktat till min hemlige vän!

Hon har nämligen lyckas få ihop ett väldigt trevligt paket! Jag håller med henne om att Love actually är en riktigt mysig julfilm! Ser fram emot att ta en tugga av (vem lurar jag... Jag menar sluka!!!) chokladen!!! Pepparkaksformen ska vi ha kul med! Kanske göra lite rolig korvmiddag, för att vänta till nästa gång det är dags att baka pepparkakor - det går inte!!! Och jag är så sugen på att hitta på något med papperspysslet! Nu behövs bara lite tid! Men allra, allra bäst var att hon lyckades pricka in att ge mig min bokcirkels nästa bok, nämligen Sågverkskungen! Hur lyckades hon med det! synsk eller? Så tack o tack min käre hemlige vän!!!

6 kommentarer:

Boklusen sa...

Härligt paket! Det är verkligen kul med de här bokbytena!

Hanneles bokparadis sa...

julen fortsätter....

Anonym sa...

Nämen! Vad kul att ni ska läsa den, tror att den passar som bokcirkelbok. Mycket nöje med kak/korv-formen!
/Hemlig!

Ylva sa...

Fint paket :) Men det är svårt att se vilken bok du fick utöver Sågverksungen, som jag läst och gillade mycket :)

Västmanländskan sa...

Kalasbra paket! Ser att du fått Lian Hearns bok - den serien är bara så bra!

Boktokig Eva Boström sa...

Boklusen: Det är det verkligen!

Hannele: Jag har verkligen haft en fin jul i år!

Hemlige vän: Tack!!! Jag tror jag har en gissning om vem du är!

Ylva: Över näktergalens golv samt boken Tuta och käka öppnar inom kort

Västmanländskan: DEt låter lovande!!!