torsdag 1 december 2011

Julkalender

I år tror jag att jag inte kommer att ha någon riktig julkalender. Men jag kommer att försöka göra något inlägg varje dag med något som har anknytning till julen. Fast i och för sig så är det ju bara morgon än. Innan i eftermiddag har jag säkert ändrat mig och gjort en kalender i alla fall! ;) Vad tycker ni?

Däremot kan ni hitta en trevlig julkalender på http://www.facebook.com/mixforlag där olika författare bidrar med nyskrivna korttexter varje dag. Det blir trevligt att följa det i december! Jag gillar att ha en julkalender att följa!

3 kommentarer:

Gittan sa...

Tack för tipset! Du hittar säkert på något för du är så idérik :-)

Stefan Nilsson sa...

Jag kör själv en julkalender med bland annat träningsredskap och skönhetsprodukter på Biggest-Loser.se :)

Boktokig Eva Boström sa...

Gittan: Tack! :)

Stefan: Ok :)