torsdag 22 december 2011

Grön påse har kommit

Den gröna påsen har kommit och är full med julklappar, som jag faktiskt inte tänker öppna förrän julafton. Men några saker var inte inslagna. Med fanns härligt papperspyssel som jag längtar efter att använda! Så fanns söta små chokladtomtar. Hur söta var inte de? Dessutom fanns det ett te som doftade ljuvligt och som jag ska testa så fort barnen kommit i säng! Jag riktar ett stort tack till min hemlige vän och återkommer med full rapportering när jag öppnat alla paketen!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh så bra att det kommit fram!!! Jag började nästan tro att det stannat i Ånge eller var paket nu brukar stanna. Hoppas att din jul blir fridfull och att teet faller dig i smaken. :)
Stor kram/Hemlig bokvän

Boktokig Eva Boström sa...

Teet föll mig verkligen i smaken! Jättegott!!!