onsdag 19 oktober 2011

Den sjunde natten av Alina Reyes

Sätt nu inte morgonkaffet i vrångstrupen, för här kommer en recension av en bok från Xstory som jag har fått. Xstory ger ut erotiska böcker. Nu var ju inte Den sjunde natten precis en sådan som jag går igång på, men det finns säkert någon annan som tycker om sådana här fantasier. Den hade några inslag, som inte riktigt passade mig.

Den sjunde natten handlar om en man och en kvinna som träffas efter att ha haft kontakt med varandra i ett år. Första natten så rör de inte ens i varandra. Andra natten så fick de ta i varandra men inte på några könsdelar. Det var här som det blev lite kinky (de gjorde ett par saker som jag i alla fall tycker är kinky) och jag insåg att den här boken inte passade mig. De träffas i alla fall under sju nätter då de gör allt fler saker med varandra.

-~-~-~-~-~-~-~~-~-~-~-~-~-~-~-~
Titel: Den sjunde natten
Författare: Alina Reyes
Antal sidor: 90 sidor
Förlag: X-story
ISBN: 9789185683

1 kommentar:

klok som en bok sa...

hihi, blir genast nyfiken på vad du tycker är kinky:-) Men det är nog inte en bok man kan låna på bibblan:-)?