onsdag 31 augusti 2011

Det kan nog bli en bra födelsedag

I morgon fyller jag år. Jag har blivit inbjuden på två stycken olika bokevent på kvällen. Vilken födelsedagspresent! Jag hinner dessutom ändå umgås med barnen massor eftersom jag vabbar imorgon med den ena (som börjar bli frisk nu - men hon ska få en krya på sig dag till hemma så hon blir riktigt frisk) och den andra som får vara hemma från förskolan. Maken får jag fira med när jag kommer hem på kvällen. Så jag hoppas på en fin födelsedag utan några tråkigheter för en gångs skull!

12 kommentarer:

Caroline sa...

Lika bra att säga grattis redan idag så att jag inte glömmer bort det! Och grattis till att ha blvit faster igen! :-)

klok som en bok sa...

Låter som du kommer få en perfekt födelsedag!

Boklusen sa...

Vilken härlig dag du har framför dig! Grattis i förskott!

Rondine sa...

Grattis!
Ja, bokevent låter ju som en passande födelsedagspresent.
Inte utan att man blir lite avundsjuk...

Syster Värst sa...

Grattis!
Hoppas att du får en fin födelsedag - det låter ju lovande!

Desirée sa...

Hipp Hipp HUUUURA :)

Eli sa...

Grattis! Låter som ett riktigt härligt sätt att tillbringa en födelsedag tycker jag :)

Millas Hälsoblogg sa...

Grattis ha en underbar dag

Västmanländskan sa...

Stort grattis på din dag!

Gittan sa...

Hipp Hurra på Din Födelseda'!!! Hoppas din dag har och blir fortsatt bra!
Lite blommor till dig :-)
http://kolonifoton.blogspot.com/

Emmas Bokhylla sa...

Grattis i efterskott, hoppas att det blev en bra dag!

Boktokig Eva Boström sa...

Tack för alla grattis!!! Vad glad jag blir!