onsdag 27 juli 2011

Tävling nummer 2

Jag tänkte att ett bokmärke kunde väl vara trevligt att få. Jag lottar ut ett bokmärke som jag själv designat. Nu är jag ju ingen designer, men tyckte det kunde vara kul i alla fall.

Så här ser bokmärket ut. Det är ett magnetbokmärke. (Den svartgrå texten kommer naturligtvis inte att vara på det fysiska bokmärket!)


Är det någon av er som vill ha det? Skriv i så fall en kommentar och berätta vilken bok som du läser just nu som du skulle vilja sätta bokmärket i.

*Tävlingen slutar måndagen den 1 augusti 23.59.*

10 kommentarer:

Böckerx3/Metta sa...

Stort grattis på bloggårsdagen! :D

Just nu läser jag Fria män av Hallrór Laxness. den är ganska tjock då den egentligen gavs ut som tre böcker från början. Hade jag inte läst den på läsplatta hade jag definitivt behövt ett bra bokmärke :)

Desirée sa...

Har precis börjat läsa Påven Johanna av Donna Woolfolk Gross. Och så läser jag lite då och då i Anitha Östlunds Pappersskärvor.

Boktagen sa...

Hipp hipp hurra på bloggens födelsedag!

Jag läser "The only living witness" som handlar om Ted Bundy. Känner att ett fint bokmärke kan liva upp denna ruggiga historien rejält =)

Ango sa...

Jag vill vara med här också! Just nu läser jag Mammatankar av Maria Wells. Det är krönikor om livet som tonårsmamma, och med en snart 11-åring i familjen känns det onekligen som om tonåren gjort entré redan här hemma!

Malin sa...

Jag läser På slaget tolv av Nora Roberts. Jag gillar hennes böcker när man vill slappna av och inte är ute efter nåt annat än ren underhållning!

violen sa...

Jag har ju just läst ut Underjordiska timmar så den går bort, blir nog Krabbans gång som får muntras upp med bokmärket om jag vinner det.....

och grattis på årsdagen!

Vargnatt sa...

Jag läser just nu Ensamma hjärtan och hemlösa hundar så det hade blivit där bokmärket behövs nu :)

boktok73 sa...

Grattis! Sent omsider vaknar också jag till... Jag läser Sophie Hannahs bok Aldrig mer, så i den skulle ett Boktokig-bokmärke platsa alldeles utmärkt!

Syster Värst sa...

Jag läser Snö av Orhan Pamuk och det går trögt i sommarvärmen, men nu är jag ungefär halvvägs och behöver definitivt använda bokmärke för att hitta rätt!

Jennie sa...

Jag läser Därunder ett helvete av Claire Castillon. Så här långt en bra bok som förtjänar ett bokmärke.