onsdag 27 juli 2011

Tävling 3

Jag läste PS jag älskar dig 2007. Det var året som jag förlorade min pappa i cancer. Av någon anledning så stötte jag på böcker som handlade om cancer om och om igen den våren. Nu handlade den här boken inte så mycket om cancer utan mer om att fortsätta leva efter att man förlorat sin man. Den var både sorglig och rolig och helt underbar! Här kan du läsa mer om vad jag tyckte om den här boken.

För att ha chansen att få denna bok vill jag bara att du ger tips om en bok som antingen fått dig att skratta eller gråta eller kanske både och!

*Tävlingen slutar måndagen den 1 augusti 23.59.*

3 kommentarer:

Cicci sa...

Böckerna av Elisabeth Nemert får mig alltid lite tårögd och de får mig även att le, dock inga gapskratt. :-)

Syster Värst sa...

Jag gråter alltid tre gånger i slutet av Anne på Grönkulla, trots att jag vet vad som händer och jag har nog skrivit om det tidigare. Senast jag grät när jag läste en bok var när jag läste Reservkraft av Tomas Sjödin.

Jennie sa...

Tipsar om "Kär lek?" av Malin Johansson som fick mig att skratta väldigt mycket.