fredag 10 juni 2011

Johan Ajvide Lindqvists bok Tjärven

Johan Ajvide Lindqvist har en ny bok ute. Den heter Tjärven och finns som e-bok och som mp3. Jag har själv inte hunnit köpa den, men den ska definitivt inhandlas. Jag har bara ett bekymmer: mp3 eller e-bok, e-bok eller mp3.

Den utspelar sig i midsommarafton, då ett gäng män och kvinnor åker till Tjärvön. Problemet är bara att de drunknande kommer upp ur havet. Jag tror den här boken är en härlig skräckis. Jag har lyssnat på en liten bit ur boken och det verkar lovande.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Absolut mp3 för att lyssna på JAL himself ;)

Gittan sa...

håller med Kristallina :-)

Boklusen sa...

Usch så hemskt! Sådana skräckböcker är inget för mig! Brukar du läsa e-böcker?

Boktokig Eva Boström sa...

Krstallina & Gittan: Det lutar mot det!

Boklusen: Inte så mycket, men ibland. På mobilen.