söndag 15 maj 2011

Vinnaren är....

Det var jättekul att ordna en tävling och ge bort en bok, men det roligaste med den här tävlingen var att läsa var alla skulle läsa boken om de vann den. Det gjorde att jag hade sådan lust att ge alla den här boken så att alla skulle få läsa den på sin plats. Men tyvärr var det ju bara en bok och en vinnare som kunde få den boken.

Namnen skrevs på lappar och dessa hamnade i min fina påfågelsskål.

Vi vek ihop dem till små lappar. Dottern var nu supperladdad för att dra vinnaren.
Hon öppnar lappen...
Försöker läsa vad som står

och vi konstaterar att vinnaren är:
(Klicka på bilden så blir den större och så blir det lättare att läsa)
Ett stort Grattis till dig!!!!

Mejla ditt namn och postadress till mig så kommer boken med posten!

7 kommentarer:

Vargnatt sa...

Va? Läser jag helt rätt nu, vann jag faktiskt? :D

Evalinn sa...

Vilket kul dragning, synd att jag missade. (Note to self: never miss blogging again!) Grattis Vargnatt! :-)

Boktokig Eva Boström sa...

Vargnatt: Det stämmer!!! Grattis!!!

Gittan sa...

Grattis Vargnatt! Lite avundsjuk är jag nog ;.)

Boktagen sa...

Grattis Vargnatt och vilket gulligt och spännande inlägg det blev =)

Vargnatt sa...

Tack så mycket! :) Verkligen en bra avslutning på helgen :)

franziengland sa...

GRATTIS Vargnatt säger jag också! Jättekul med lotteri och bra medhjälpare du hade Boktokig! Vi andra får köpa en egen bok eller låna på bibliotek, blir spännande att höra lite recensioner framöver av denna bok.
Tusen TACK Boktokig för din hälsning hos mig, den kom faktiskt helt i rätt tid. Bloggstrulet tog faktiskt HELT blogglusten ur mig och jag hoppas att den kommer tillbaka imorgon. Tror inte de kommer att rätta till mitt försvunna inlägg som inte kommit tillbaka och irriterar mig på att det inte lägger ut bättre information så jag vet om de anser sig färdiga med uppdateringarna eller ej. Kanske ska läsa en BOK istället... :) Nej, det blir nog packa till Malins skolresa som gäller. KRAM och hej!