onsdag 25 maj 2011

Mitt problem med Seminarieprogram på bokmässan 2011

Har ni sett att årets seminarieprogram för bokmässan har kommit ut? Det verkar vara många intressanta seminarier. Hmmm.. Jag undrar hur många seminarier man kan klämma in på en dag? Hur många orkar man lyssna på och hur ska man kunna välja? Om vi tar kl 11 på fredagen till exempel, så vill jag lyssna på Jenny Jägerfeld & Sara Ohlsson seminarium, men även seminariet Gillar alla barn Pippi, seminariet Kärlek och politik, seminariet Hur ska vi skapa lärande via bloggen? samt Med födelsen i centrum. Ni ser ju själva. Det går ju inte. Ifall jag inte har kommit på ett sätt att klyva mig till flera personer till i september. Få se nu det är ungefär fyra månader kvar. Det borde väl vara gott om tid att komma på något sådant banbrytande? ;)

Läs mer här.

4 kommentarer:

enligt O sa...

Vi får väl sitta i varsitt rum och twittra och blogga som galningar. Det blir nästan som kloning.

Anonym sa...

OJ, förstår att du har svårt att välja!! /Ingrid

Jenny Magnusson sa...

Jag har samma problem. Hur ska man rimligen kunna välja?

Boktokig sa...

enligt O: Hahaha...Vi får göra det!

Ingrid: Tur att det är ett tag kvar!

Jenny: Ingen aning!