tisdag 31 maj 2011

Här går det snabbt i svängarna

Yngsta dottern fyller 3 år idag. Idag ringde de från BVC och tänkte att hon skulle komma på en fyraårskontroll. Maken fick förklara att det nog var en aning fel i deras papper, för dottern fyller 3 år idag och har nyss varit på en treårskontroll.
Nog för att jag tycker tiden går allt fortare och fortare, men så fort ska den väl ändå inte gå? ;)

Nu ska vi fortsätta fira dottern med tårta och fler paket! Om hon fått någon bok idag? Självklart! Bu och Bä får besök var en uppskattad present kan jag tala om!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till 3-åringen!! =)
Skönt när de blir glada att få böcker i present, hoppas min lille också blir det i framtiden. Jag ska göra mitt bästa i att uppfostra en framtida bokslukare. ;-) //Amy som är trött på bloggers problem.

boksnoken sa...

Hihi, barnen växer ju så fort ändå, så man behöver verkligen inte skynda på tiden ännu mer :-D.
Grattis på 3-årsdagen!

Västmanländskan sa...

Grattis till stora lilla tjejen! Vi har snart en 3-åring här också.

Boktokig sa...

Amy: Tack! Det blir han säkert! Jag är också trött på problemen!!!

boksnoken: Nej, vi tyckte inte heller det! ;)

Västmanländskan: Tack! En härlig ålder!