lördag 26 februari 2011

Ohyfsad tvättmaskin!

Men nu j-lar är det krig! Jag har fört en kamp mot min giganstiska tvätthög och lyckats tvätta 12 tvättar på tre dagar. Jag höll just på att säga att jag vunnit när tvättmaskinen tydligen ville säga sitt och åt upp (eller snarare slet loss) tre knappar från min alldeles nyinköpta tröja! Vad är det för sätt!?!? Och en av de tre knapparna vägrar tydligen maskinen att lämna ifrån sig, för den har helt försvunnit! Morr!!! Det är en sak att den äter upp mina sockar, men nu har det gått för långt! Jag får tydligen ha ett allvarligt snack med Herr tvättmaskin ikväll!!!

4 kommentarer:

Louise sa...

Hahha.. det där är inte ok! du MÅSTE visa vem som bestämmer!

Desirée sa...

Verkligen gått för långt!!! :)

Evalinn sa...

Ibland är dom helt hopplösa, men jag står på din sida!

Boktokig Eva Boström sa...

Tack för stödet! :)
Tvättmaskinen är nu i husarrest tills den behagar att visa mig vad den gjort av den tredje knappen. Spottat ut den i avloppet har den i alal fall inte gjort! Kan möjligtvis vara så att den gömt den i en av de andra kläderna. Återstår att se.