onsdag 29 september 2010

Sitter och funderar

Jag kom hem för en timme sedan efter en lååång dag på jobbet. Jag arbetade 7.30 till 19.30 idag med bara en kort rast på eftermiddagen. Ändå hann jag inte göra ens en tredjedel av allt det som jag hade tänkt göra idag! Suck! Vissa dagar är det bara så där! Man får inget gjort! Men det var i alla fall soligt och fint idag och det var härligt när jag var ute med eleverna på eftermiddagen!

Min man glömde att hämta ut ett bokpaket, som han lovat hämta ut. Så nu sitter jag och funderar om jag ska orka köra iväg och hämta ut det eller om det får vara till imorgon. Jag längtar ju efter att öppna paketet och jag skulle behöva en rolig sak idag. Hmmm... Det går ju ganska fort om man tar bilen! Jag kanske skulle hoppa upp från stolen och ge mig av!

3 kommentarer:

Fru E sa...

Jag hoppas att du åkte och hämtade ditt paket! Det låter som om du skulle behöva nåt roligt idag! Vad innehöll det?

Lisa H sa...

Blir också väldigt nyfiken! Vad var det i paketet? :)

Boklusen sa...

Vad spännande! Vad var det i? Jag fick också ett paket idag, med en biografi som jag ska läsa till nästa bokklubbsträff.