måndag 13 september 2010

Sammanställning augusti 2010

Nej, jag är inte den bästa att få ut mina sammanställningar, men de kommer till sist. Så här såg min läsmånad augusti ut:


Beth & Susan av Lesley Pearse (Betyg: -4)
Presidentens hustru av Curtis Sittenfeld (Betyg: 4)
Hetero i Hägersten av Sofia Olsson (Betyg: -4)
Och jag läste att det var omöjligt att leva lycklig förutan dig av Markn Levengood (Betyg: 5)
Tusenskönor av Kristina Ohlsson (Betyg: +4 )
Tre djupa andetag av Fred L. Miller (Betyg: 4)
Den mentala orgasmen av Per Robert Öhlin (Betyg: +4)
iPhoneboken - Hur du får mest nytta och nöje av din iPhone (Betyg: +4)
Allt för nära av Linwood Barclay (Betyg: 4)

Fjäril av Sonya Hartnett (Betyg: +4)
Fatta eld av Suzanne Collins (Betyg: +4)
Saba sanningar och lögner av Simonette Schwartz (Betyg: -4)
Hungerspelen av Suzanne Collins (Betyg: +4)

Min första stjärnbok av Anja Baklien (Betyg: +4)

Betyg 5: 1 st
Betyg +4: 7 st
Betyg 4: 3 st
Betyg -4: 3 st

kanadensisk: 1 st
svenska: 6 st
engelsk: 1 st
australiensk: 1 st
amerikansk: 3st

Kvinnliga författare: 9 st
Manliga författare: 5 st

barnbok: 1 st
ungdomsbok: 4 st
skönlitteratur: 2 st
kriminalroman: 1 st
thriller: 1 st
faktabok: 4 st
tänkvärt: 2st
seriebok: 1st

14 böcker (varav 1 barnbok och 4 ungdomsböcker)

Inga kommentarer: