söndag 4 juli 2010

Tack för mitt sommarpaket

Min hemlige bokvän skickade ett härligt paket till mig! Jag fick en vacker solfjäder. Den ska jag ta med mig på min resa med min man när vi firar vår 10-års bröllopsdag! Då ska den verkligen få svalka mig! :) Så fick jag ett kit för att göra ett halsband! Hurra!!! Jag fick Daims nya sommarsmak som jag tänkt att jag ska pröva men inte hunnit. Spännande! Ett rött te som doftar ljuvligt! Ett magnetiskt bokmärke, så jag kan hålla reda på var jag är! Ett sådant hade jag faktiskt tänkt köpa! Funderade på det precis häromdan, få jag inte lunde hitta mitt gamla som försvunnit! Min bokvän har också årecis förstått min boksmak. En fantastisk bok!  Svindlande höjder har jag också fast bara på engelska. Och eftersom jag har lite svårt just nu att ta mig an engelska böcker då passar denna utmärkt!!! Nu kan jag äntligen läsa om den! Vilket annars inte skulle ha blivit av de närmaste åren!!! Så ett STORT, STORT tack till min hemlige vän som gjort i ordning ett sådant fint paket till mig!!!



2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, vad kul att du uppskattade paketet. Det var roligt att plocka ihop det :)
Det är jag som är din hemliga bokvän.

Amy sa...

Dem där solfjädrarna är fantastiska svalkare, jag har 2!! =)

Förresten så var boken Shakespears hemlighet av Jennifer Lee Carell, en spännande roman/thriller där man samtidigt lär sig mkt om engelsk litteratur. Jättebra!!