tisdag 1 juni 2010

Roliga saker hos Coolstuff

Om man bland annat gör ett blogginlägg om Coolstuff, så har man chans att få lite saker som bland annat passar alldeles utmärkt när man ska läsa i sommar t ex en kylmugg. Det kan ju vara trevligt tänkte jag. Speciellt eftersom jag tycker att de har verkligt roliga saker där och jag varit nöjd när jag beställt därifrån.

Vad har jag då tidigare beställt? Jo, vi har köpt saker till vår bar, saker som man använder i köket och roliga jul-saker. Men jag har haft ögonen på chokladfontänen under ätbart (eftersom jag ÄLSKAR choklad), så den hoppas jag maken köper till mig i födelsedagspresent. Jag ska nog kunna hitta något roligt till honom. Kanske till vår 10-åriga bröllopsdag som vi firar lite senare i sommar. Så jag rekommenderar faktsikt att ni tittar in hos Coolstuff. För de har så roliga och annorlunda saker!

Inga kommentarer: