fredag 7 maj 2010

Saknar

Kom idag på att Åh... vad jag saknar att läsa bokserien "Familjen kring La Stella". Har du inte läst dom så rekommenderar jag dem varmt!!! La Stella är en restaurang och man får följa familjen kring restaurangen. Familjen består av Mario, som äger restaurangen och hans fru Liselotte samt deras två barn. Men även Liselottes föräldrar, hennes syskon med familjer samt Susanne, som är Liselottes barndomsvän och arbetskompis, och Susannes son. Det hela utspelar sig i Östersund.



4 kommentarer:

Amy sa...

Jag har läst dem första två och älskade dem. Tror jag ska beställa dem andra två också, det är dags att ta reda på vad som har hänt med Liselotte & Co. =)

Boklusen sa...

Jag har också redan läst dem. Vet du om det kommer fler eller är serien slut?

närking i exil sa...

De böckerna tyckte jag jättemycket om också.

Anonym sa...

Åh, nu saknar jag dem också. Kommer det fler, någon som vet?