onsdag 14 april 2010

Tack snälla granne

Tack vare en snäll granne så har jag lånad internetuppkoppling. Så skönt! Nu behöver jag inte oroa mig för att min egen internetuppkoppling ska komma igång snabbt, utan jag kan koncentrera mig på andra saker. Det ÄR verkligen konstigt vad beroende man blir av internet! Betala räkningar är förstås det viktigaste. Allt annat kan man ju klara sig utan ett tag, även om det inte är kul! Men nu är jag alltså med internet igen och nu ska jag passa på att göra allt som jag inte har kunnat göra. Jag får ta och hitta på något att ge min snälla granne som tack.

3 kommentarer:

Vicky sa...

Goda grannar är guld värda :)

Tigris Predikantan sa...

Visst vänjer man sig snabbt ... vid det som underlättar och är lustfyllt fr.f.a!
:)

Karin/bokcirkel sa...

vilken snäll granne =) och ja, man känner sig lite låst utan internet...