måndag 12 april 2010

Morr och tandagnissel

Vi har något knas med vårt internet och det innebär att jag inte kan använda internet som jag brukar. Grrr... morr....morr... tandgnissel. Går inte göra en ny matlista. Till det behöver jag internet. Jag kan inte betala räkningar. Till det behöver jag internet. Jag kan inte leta efter ytterkläder till yngsta dottern på nätet... för vänta... då behöver jag ju intenet! Jag har fått låna en kort internettid, men hinner inget på denna. Jag återkommer när jag har tillbaka. Då ska jag svara på era kommentarer... för... hmmm... för även detta behöver jag internet. *SNYFT*

5 kommentarer:

Boklusen sa...

Ja, tänk, hur gick det utan internet förr!! Nu behöver man det till ALLT!

BokMamma sa...

Usch stackars dig. Vet hur frustrerande det kan vara. Tänk att det var ju inte så längesedan man inte hade tillgång till nätet. Vad gjorde man då :)

Olivia sa...

Fy vad jobbigt, hoppas att det ordnar sig snart!

klok som en bok sa...

Det är verkligen jobbigt när man inte har internet, men tur att det går att läsa böcker i alla fall:-)

Vicky sa...

Hoppas det löser sig fort fort :)