onsdag 6 maj 2009

Tur i april

Jag hade sån tur i april! Jag vann ju två böcker! Jag brukar aldrig vinna saker! Den första boken som jag vann har jag ju redan berättat om. Den andra boken kom igår. Den vann jag på Fru E's blogg genom att gissa rätt på ett citat. Så nu blir det till att läsa på engelska. Min man har tittat så nyfiket på boken och vill också läsa den. Det blir nog han som blir först ut med att läsa boken. Bara för att han tjatar så ;) och för att han har ställt upp så mycket när jag sovit så dåligt!

Nu har jag väl använt all tur jag har. Men jag vill ändå pröva på att tävla hos Ango eftersom hon har böcker som jag suktar efter.

1 kommentar:

boksnoken sa...

Vilken tur du haft på sistone! Jag har också haft turen att vinna ett par böcker för ett tag sen, och man blir ju så himla glad! Jag brukar inte heller vinna i vanliga fall.