onsdag 24 augusti 2011

Cupcakes, kakor och cheesecakes

Jag var och shoppade med en vän. Det jag egentligen var ute efter var att hämta ut foton på barnen och titta på nya glasögon och framför allt: få en mysig stund med min vän. Allt det fick jag! Det jag inte hade väntat mig var att jag skulle bli förälskad i en bok. Jag var bara tvungen att låta den följa med mig hem. Utsidan var underbar och innehållet med!!! Det var hur många härliga recept på cupcakes, cheesecakes och kakor som helst. Roliga, goda och spännande recept! Jag får sådan lust att baka, baka och åter baka. Problemet är bara att jag vill pröva allt på en gång, så nu måste jag bara bestämma ordning. Ska jag bara recepten i ordning eller låta slumpen avgöra? 

Betyg:+4 av 5
-~-~-~-~-~-~-~~-~-~-~-~-~-~-~-~
Titel: Cupcakes, kakor och cheesecakes
Författare:
Antal sidor: 364
Förlag: Nygren & Nygren AB
ISBN: 978-91-86623-07-4

6 kommentarer:

Hanneles bokparadis sa...

farlig bok :)

Boklusen sa...

Härligt! Det är ju såååå gott....

Boktokig Eva Boström sa...

Hannele: Oja, mycket!!!

Boklusen: Jag älskar sötsaker!!!

franziengland sa...

Nu har du ju bakfredagar, så börja från början och beta av :) ! Ser jättefin ut! Vi ser fram emot foto och utvärdering av varje bakverk!!!

Boktokig Eva Boström sa...

franziengland: hahaha... ja, jag får väl lägga in det också... recensioner av bakverk. Det börjar bli många olika recensioner som samlas här nu. :)

franziengland sa...

Ja, alla är lika trevliga och passar mig perfekt, böcker, spel och mat :) ! Tack för att du skriver!