måndag 16 maj 2011

Uppmaning från mig till er

Jag är så nyfiken av mig! Jag skulle så gärna vilja se hur det ser ut där ni sitter flest gånger och läser. Så jag har en liten uppmaning eller kanske man ska kalla det en utmaning. Gå och fotografera era läshörnor och lägg upp på era bloggar! Så jag får se var ni sitter och läser! Det skulle verkligen vara så roligt att få se!


Så här ser min läshörna ut! Inte märkvärdig, men skön!
Och ja, jag använder alla kuddarna när jag ligger och läser.
Den röda hjärtkudden är jätteskön att ha bakom nacken när jag halvligger ner här.

9 kommentarer:

klok som en bok sa...

Vilken rolig utmaning! Ska komma ihåg att fota min läshörna.

Mrs E (ibland Grefvinnan) sa...

Jag har tidigare lagt upp en bild på min blogghörna - det är densamma som min läshörna så här kan du se den...

http://whatyoureadin.blogspot.com/2011/01/min-blogghorna.html

Anonym sa...

Åh, sådana där soffor är så mjuka, livsfarligt för mig att försöka läsa i men jag förstår att de som lyckas hålla sig vakna trivs där! Jag lade upp bilder på min läs/blogg plats för någon dag sedan.

Boktokig Eva Boström sa...

klok som en bok: Ser fram emot det!

Miss E: Vad kul att få se! ser att du också föredrar soffan!

thecuroiuscaseofthebooks: Vad mysigt! Jag ser att du också har hjärtkuddar!

Anonym sa...

Inte för att vara sådan där ordpolis speciellt då jag ofta skriver/stavar fel själv men jag såg att du hade skrivit "naken" istället för "nacken", kanske något du vill ändra på så jag tänkte bara uppmärksamma det.

Boktokig Eva Boström sa...

Hahaha. Tack! Det ville jag mycket gärna ändra. Så tokigt det kan bli.

Anonym sa...

Ser hur skönt ut som helst!! Jag läser inte alls så mycket som du och när jag läser kan jag hamna var som helst, vid köksbordet, i sängen, i soffan, i fåtöljen, i bilen... Undras vilka bilder du kommer att få se, tänk om någon tar en bild på toaletten (en man då förstås ;) ).
Ingrid

Boktokig Eva Boström sa...

Ingrid: Ja, det skulle ju vara spännande! ;)

Västmanländskan: Vad kul! Vilken fin hörna du har!

Ylva sa...

Jag är med om än lite sent på nattkvisten :)