fredag 1 oktober 2010

Aldrig stanna kvar av Pär Östling

Jag fastnade för boken Aldrig stanna kvar. Den handlade om några personer, som har svårt att binda sig i en relation. Personer som är rädda för kärlek och som går innan det hinner bli något. De startar en supportsajt för sådana som dem.

I början av boken kunde jag tycka att det var lite mycket ovidkommande detaljer, men det kom jag över eller så blev det mindre. Jag vet inte vilket. Jag gillade hur saker och ting inte har enkla lösningar i boken. Att det händer saker som krånglar till det. Precis som i det verkliga livet!

 Betyg: -4 av 5

-~-~-~-~-~-~~-~-~-~-~-~-~-~-
Titel: Aldrig stanna kvar
Författare: Pär Östling
Antal sidor: 292
Förlag: Ordfront
ISBN: 978-91-7037-437-5

2 kommentarer:

Yvonne sa...

Hej!
Jag tar det boktipset med mig till bibblan, dit jag ska gå om en liten stund :)
Det låter som en bra bok, tycker jag.
Ha en skön helg!
/ Yvonne

Boktokig sa...

Hoppas att du hittar den!