onsdag 25 augusti 2010

Och jag läste att det var omöjligt att leva lycklig förutan dig

Mark Levengoods böcker är helt underbara. Jag läste någonstans att någon tyckte att en bokrecension ska tala om varför man ska läsa en bok. Här är svaret till varför man ska läsa denna bok: För att man blir glad av den. För att man får skratta. Den ger en små funderingar att fundera vidare över. Den gör att man saknar ner farten en stund i livet och njuter. I alla fall är det så för mig! Tack snälla Mark Levengood för att du skriver dina underbara böcker och för denna senaste pärla "Och jag läste att det var omöjligt att leva lycklig förutan dig". Det är väl inte omöjligt för mig att leva lycklig utan dem, men de är definitivt en ljusglimt i livet!!!

Betyg: 5 av 5
-~-~-~-~-~-~~-~-~-~-~-~-~-~-
Titel: Och jag läste att det var omöjligt att leva lycklig förutan dig
Författare: Mark Levengood
Antal sidor: 156
Förlag: Piratförlaget
ISBN: 978-642-0327-4

1 kommentar:

Anonym sa...

Underbar bok!