lördag 31 juli 2010

Jag vägrar dö nyfiken av Babben Larsson

Aldrig har jag väl sörjt så mycket över att en bok tagit slut. Denna bok har hållit mig sällskap och lyft mina dagar. Jag har lyssnat och skrattat och tänkt! Det kändes som den vänliga, humoristiska och underfundiga Babben Larsson var med mig och höll mig sällskap och stärkte mig. Tänk vad mycket det kan betyda att en människa delar med sig av sina erfarenheter och sina tankar! Och vad härligt att det var att lyssna när Babben läste ur sin bok. Jag tror denna bok passar allra bäst att lyssnas på!

Betyg: -5 av 5
-~-~-~-~-~-~~-~-~-~-~-~-~-~-
Titel: Jag vägrar dö nyfiken
Författare: Babben Larsson
Uppläsare: Babben Larsson
Förlag: Norstedts
ISBN ljudbok : 978-91-1-302717-3

5 kommentarer:

klok som en bok sa...

Jag tyckte den var bra som "läsbok" också men om det är hon själv som läser kan jag tänka mig att den blir ännu bättre som ljudbok.

Boklusen sa...

Denna ska jag definitivt läsa eller lyssna på i höst. Just nu har jag en såå stor hög som väntar på mig, men lite tid att läsa. Kanske blir det bättre till helgen?

Boktokig Eva Boström sa...

Ja, läs/lyssna på den!!! Ni kommer inte att ångra er!!! Jag rekommenderar starkt att ni lyssnar på den!

svartanova sa...

Jag lyssnar aldrig på böcker men gjorde ett undantag med den här. Och precis som du skriver gör sig den här boken nog allra bäst att lyssnas. Så härlig!

Goode sa...

Jag läste den och tyckte att den var riktigt bra! +4 i betyg av mig