torsdag 3 juni 2010

Trevlig bokbloggarkväll

Vilken underbar kväll jag hade med de andra bokbloggarna!!! Det skrämde bort det lilla som var kvar av förkylningen, så idag känns det som om jag är frisk.

Vi var 19 st som träffades. Vi åt gott, drack gott och hade trevliga boksamtal. Skulle gärna träffas igen! Bokbloggare verkar bestå av  verkligt trevliga människor!

När vi gick så fick vi med oss en goodiebag i form av böcker! Satt på vägen hem i tåget och myste med böckerna och tänkte på kvällen!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, nu blir jag riktigt avis. Satte ni något nytt datum? Man är ju ändå i Stockholm då och då...

Karin Berg/Bokcirkel sa...

Ååå jag hade gäran varit med, men hade ingen aning att det var en träff. Tyvärr. men nästa gång =)

Cia sa...

Det var en riktigt trevlig kväll! Tack för igår :) Och jo, vi borde dra ihop fler träffar!

Min plats i solen sa...

Det låter som en toppenkväll! :) Vad härligt att känna sig så nöjd efteråt. :)

Trevlig helg på dig!
Kram Lotta

svartanova sa...

Det låter jättetrevligt!