tisdag 25 maj 2010

Smak av Gotland

Wow, vilken vacker bok! Jag vill åka till Gotland igen! Jag vill äta den där Gotländska maten i boken! Det ser så gott ut och Gotland är ju en så härlig ö! Den här boken ska jag köpa och ge min kompis när hon fyller år. Hon älskar Gotland precis som jag. Dessutom är hon jättebra på att laga mat och antar gärna lite utmaningar! Då kan vi sitta med var sin bok och sucka lyckligt i telefonen.

Betyg: +4 av 5
-~-~-~-~-~-~~-~-~-~-~-~-~-~-
Titel: Smak av Gotland
Författare: Marita Jonsson, Fredrik Malmstedt, Laila Löfkvist
Foto: Bruno Ehrs
Antal sidor: 111
Förlag: ICA Bokförlag
ISBN: 978-91-534-3456-6

1 kommentar:

Min plats i solen sa...

Åh, tack för tipset! :) Den ska jag definitivt också köpa. :) Vi besökte Gotland förra sommaren och det blev verkligen förälskelse vid första ögonkastet. Så här har du ytterligare en som kommer att sitta och sucka och njuta. ;)

Ha en fin dag!
Kram Lotta