måndag 1 juni 2009

Djupandning av Anne Tyler

Första gången som jag började läsa boken var jag tvungen att lägga undan den. Då passade den inte alls mig! När jag nu läste den tyckte jag att den var underhållande och rolig. Jag roades av Maggie som är så välment men det blir så tokigt där hon drar fram. Jag kan riktigt se henne framför mig och höra hennes gnabb med maken.

Boken handlar alltså om Maggie och hennes familj. Maggie är i övre medelåldern och gift med Ira. De är rätt så olika. Boken handlar om deras komplicerade relation men även om att Maggie önskar att sonen och den före detta frun ska bli tillsammans igen.

Betyg: +3 av 5

-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-
Titel: Djupandning
Författare: Anne Taylor
Antal sidor: 287
Förlag: Trevi
ISBN: 91-7160-851-6

2 kommentarer:

Sandra sa...

Jaa de e riktigt spännande med bröllopet =) Ja längtar så otroligt mycket!

Sandra sa...

Tack =) Ja huset är helt underbart! Poolen bidrar en hel del till mysfaktorn =)