tisdag 12 maj 2009

Hallon och hat av Eva Swedenmark & Annica Ennström

Jag slukade tredje delen i serien när jag ändå var igång! Den här serien är ju som en drog. Man kan inte sluta läsa!!! Dessutom älskar jag recepten i boken! Blir så sugen på att baka och laga mat när jag läser den! Jag kan definitivt se den som filmatiserad! Skulle inte bli förvånad om den blir det!

Betyg: 4 av 5

-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-
Titel: Hallon och hat
Författare: Eva Swedenmark
& Annica Wennström
Antal sidor: 286
Förlag: Semic
ISBN: 978-91-552-3692-2

4 kommentarer:

svartanova sa...

Åh, vad roligt! Jag har haft böckerna på vänt långt bak i hyllan, men nu gör du mig också lässugen! Det låter spännande med recepten. Tack för tipsen! :)

Ango sa...

Visst är LaStella-serien som en drog? Helt otroligt vad de är bra.
När jag läste den första delen var jag säker på att jag inte skulle gilla den eftersom jag inte brukar gilla den typen av böcker, men jösses, jag plöjde tvåan också och fick vänta på att trean skulle komma ut...NU (imorgon väl?) kommer ÄNTLIGEN Lingon och Lust som jag har väntat på i 1 år nu ;).

Kram
/Ango

Amy sa...

Nu vill jag också läsa dem!! Speciellt om det är recept i böckerna med! Men första delen gick inte hitta har jag för mig att du skrev? Eller har jag missförstått?

Annika Estassy sa...

Samma här, det gick väldigt fort att läsa de tre första böckerna. Nu väntar jag med spänning på den fjärde...