lördag 18 april 2009

Tacka katten för det av Herman Lindqvist

Jag tycker verkligen om kåserier och i den här boken fanns det flera som jag både småskrattade åt och skrattade högt åt. Några gånger skrattade jag så gott att min man kom in och frågade vad jag skrattade år, så då var jag var tvungen att läsa lite högt för honom. Så han fick skratta han med! Till exempel gillade jag verkligen kåseriet om mobilpratandet och hur folk pratar gögt och tydligt om de mest privata saker fast de aldrig skulle ställa sig upp och prata inför okända människor utan telefon!
Betyg: 4 av 5

2 kommentarer:

Annika Estassy sa...

Bra tips, jag gillar också kåserier! Måste absolut läsa den...

Ango sa...

Jag gillade också den här. Just nu läser jag (bland annat) hans kåserier om Paris (Gallfeber heter boken) och har man varit i Paris så känner man verkligen igen sig!

Kram
/Ango