lördag 18 april 2009

Vinnaren är...

Det är verkligen så kul att anordna dessa små tävlingar. Jag tror det är minst lika spännande för mig som för er. Vinnaren har dragits, men mobilen ville inte fota idag... så bilden uteblev. Min dotter hälsar "den här vann... vad kul" och sa även"Ska vi inte göra en till?". Så det dröjer nog inte så länge innan det kommer en ny tävling. Nog svamlat. Nu är det dags att avslöja vinnaren. Grattis Therese, du vann! Skicka mig din adress, så skickar jag boken till dig!

4 kommentarer:

Therese sa...

Är det jag, Therese som vann? Vad roligt i så fall! Vilken mailadress har du?

Boktokig Eva Boström sa...

Ja, det stämmer bra det! Har skickat ett mejl till dig nu!

Snöfrid sa...

Å jag skulle vilja be om DIN adress, då du är den lycklige vinnaren hos mig! ;)

min mail: zirathi@live.se

Boktokig Eva Boström sa...

Wow! Tänk att jag också har lyckats vinna en gång! Jag blir så otroligt glad! Det var lycka när jag verkligen behövde den som bäst!!!