Vi pratade om varför vi trodde att 50 nyanser-böckerna hade blivit så stora. Vad den litteraturen speglar. Vad vi önskar av erotisk litteratur. Vi jämförde 50-nyans böckerna och Harlequin-böckerna och den nya serien som Norstedts släpper av författaren Sylvia Day. Vi pratade om hur sex gestaltas i böckerna och kvinnoideal och mansideal. Vi diskuterade helt enkelt massor!
Jag tog dock bara ett foto och det var detta:


