måndag 13 juni 2011

Kungligt snygg av Ebba von Sydow

Jag brukar tjata om fina framsidor. Så jag gör det igen! Jag tycker om den här framsidan. Den silverglittrande ryggen och det fina fotot på Ebba von Sydow. En fin framsida helt enkelt! Visst är det något speciellt med sådana här böcker? Att svepas iväg av bilder och text. Helt klart lite verklighetsflykt. Läsa Ebbas egna tankar kring vad kungligheterna har på sig. Läsa Ebbas tips om hur man själv kan klä sig kungligt. Härlig söndagsläsning! Jag hade dock gärna sett ännu fler foton. Det hade gjort boken ännu bättre!

Betyg : 4 av 5
-~-~-~-~-~-~-~~-~-~-~-~-~-~-~-~
Titel: Kungligt snygg
Författare: Ebba von Sydow
Antal sidor: 159
Förlag: Bonnier fakta
ISBN: 978917424118

3 kommentarer:

Hanneles bokparadis sa...

såg boken i bokaffären, ser jag den på bibban, kan jag tänka mej att låna

Boklusen sa...

Visst är den fin! Jag läser hennes blogg då och då och gillar den.

Ingrid sa...

Jag trodde inte att jag skulle gilla denna bok, men råkade få syn på den i bokhandeln häromdagen och tittade då i den. Blev överraskande positiv!