torsdag 26 april 2018

Mellan himmel och Lou


Så jag njöt av att läsa Mellan himmel och Lou! Jag behöver bara se denna bild för att ett stort leende ska spridas på mina läppar och hela berättelsen rullas upp i mitt inre.

Mellan himmel och Lou är en fantastisk historia berättad på ett underbart sätt. Det är så vackert och levande beskrivit. Sorgligt men ändå hoppfullt. Jag avundas verkligen alla som inte hunnit läsa den än.

Mellan himmel och Lou är mitt stopp i Frankrike på min lästesa jorden runt.

Handling: Jo är ensam sedan Lou dött. I hennes testamente har hon gett Jo ett uppdrag. Han ska se till att deras barn är lyckliga. Det är inte så
Lätt som det låter eftersom Jo glidit ifrån sina barn.


Betyg: +4 av 5
-~-~-~-~~-~~-~-~-~-~-~-~-~-
Titel: Mellan himmel och Lou
Originaltitel: Entre ciel et Lou
Författare: Lorraine Fouchet
Antal sidor: 402
Förlag: Sekwa förlag
Utgivningsår: 2018
ISBN: 
9789188697080
Finns t ex hos: AdlibrisBokus,
cdon

Inga kommentarer: