måndag 17 oktober 2011

Cookies av Ingrid Wikholm

Den här boken har många goda Cookiesrecept. Jag är så glad att jag har den, för i vår familj älskar vi cookies. Sist bakade vi Kalascookies med chokladlinser, vilket blev en succé! Det finns t ex Cookies med choklad och apelsin, Cookies med citron och mandel och  Dubbelcookies med lemon curd och färska bär. Som sagt - massor med goda recept!

Betyg: +4 av 5
-~-~-~-~-~-~-~~-~-~-~-~-~-~-~-~
Titel: Cookies
Författare: Ingrid Wikholm
Antal sidor: 64 sidor
Förlag: ICA Bokförlag
ISBN: 978-91-534-3469-6

3 kommentarer:

Bokfinken sa...

Lånade den på bibblan, den står i hyllan och jag väntar på lite regnigt väder för lite bakinspiration. Mums!

Boklusen sa...

Jordgubb och vit choklad står på tur här hemma. Jag ska bara hitta torkade jordgubbar någonstans! Gillar också boken och cookies gillar jag mycket!

Boktokig Eva Boström sa...

Boklusen: Det är så härligt med böcker med många goda recept!!!