måndag 4 juli 2011

Ingen sommar utan dig av Jenny Han

Helt underbar triologi! Det här är andra boken och jag längtade efter tredje delen redan innan jag hade börjat stänga boken!

Du ska definitivt läsa första boken innan du läser denna!!! Här har jag skrivit om den.

Nu kommer jag att berätta vad denna handlar om, så har du inte läst första boken så rekommenderar jag starkt att du slutar att läsa nu, för annars kommer du att få veta saker som du inte vill veta.

Den här boken börjar i slutet av juni. Belly längtar tillbaka till sommarhuset och efter Susannah. Susannah har förlorat kampen mot cancern. Förra sommaren så hände något att mellan Belly och Conrad, men sedan hände något som gjorde att de inte pratar med varandra. Så ringer Jeremiah, Conrads bror , och berättar att Conrad är försvunnen. Jeremiah ber Belly hjälpa honom att leta och går med på det!

Betyg: +4
-~-~-~-~-~-~-~~-~-~-~-~-~-~-~-~
Titel: Ingen sommar utan dig
Författare: Jenny Han
Serie: Del 2 av 3
Antal sidor: 250
Förlag: B|Wahlströms
ISBN: 978-91-7355-182-3

3 kommentarer:

Metta Karlsson sa...

jag tyckte att den första var lite sådär. Undra om det kanske händer lite mer i den andra?

Boktokig Eva Boström sa...

Åh, jag som älskade första. Om det händer mer. Tja, det är ju ingen aktionroman, men lite mer händer nog.

Boktokig Eva Boström sa...

Åh, jag som älskade första. Om det händer mer. Tja, det är ju ingen aktionroman, men lite mer händer nog.