fredag 1 juli 2011

Fixa festen: Proffsens bästa tips för en lyckad fest

Jag har hittat en helt underbar bok. Den är vacker, den är full med goda recept och dessutom finns det musikförslag för de olika festerna (vilket jag tycker var en fantastisk kul touche och som gör boken orginell). Det finns recept för cocktailpartyt, bufféfesten, trerättersmiddagen, dessertbuffén och tårtkalaset samt nattamaten. Det finns dukningstips, partytips och inspiration för inbjudningskort. Kort sagt det finns allt man behöver. För att använda min dotters favorituttryck just nu: Jag älskar den!

Betyg: -5 av 5
-~-~-~-~-~-~-~~-~-~-~-~-~-~-~-~
Titel: Fixa festen: Proffsens bästa tips för en lyckad fest
Författare: Liselotte Forslin, Miua Gahne, Jan Gradvall, Catharina Lindeberg-Bernhardsson, Anna Thunell, Mia Öhrn
Antal sidor: 228
Förlag: ICA Bokförlag
ISBN: 978-91-91-534-3678-2

2 kommentarer:

Cissi sa...

Den såg härligt ut så nu ligger den i min önskelista. Fast tyvärr är jag bättre på att leta recept på nätet än i alla mina kokböcker eller mattidningar.

Boktokig Eva Boström sa...

Cissi: Den är verkligen härlig!!!