måndag 24 januari 2011

Clara Jonssons erotiska dagbok av Clara Jonsson

Jag ska pröva mig på att berätta om den här boken, som jag fick i höstas (tror jag att det var). Det känns lite vågat att berätta om en sådan här bok, men varför inte egentligen. Det är författarinnan med pseudonymen Clara Jonsson som skrivit flera erotiska novellsamlingar, som i denna bok berättar om sig själv och sitt liv och sin sexualitet. Jag har inte läst några av hennes novellsamlingar, men av innehållet i denna bok så kan jag ana mig till att hon är duktig på att skriva om sex. Det skulle vara intressant att läsa någon av hennes novellsamlingar. I alla fall så tyckte jag om denna bok och det var spännande att läsa om hennes tankar.

Betyg: +3 av 5
-~-~-~-~~-~~-~-~-~-~-~-~-~-
Titel: Clara Jonssons erotiska dagbok
Författare: Clara Jonsson
Antal sidor: 136
Förlag: Xstory
ISBN: 9789185683390

Inga kommentarer: