måndag 20 december 2010

Var sann mot dig själv av Danielle Steel

Det var riktigt länge sedan jag läste en bok av Danielle Steel, så jag var orolig att jag inte alls skuklle gilla den. Men till min förvåning och glada överraskning så tyckte jag att det här var en trevlig bok. Jag fick en stunds verklighetsflykt, precis som jag var ute efter.

Boken handlar om  skådespelaren Carole Barber, som är råkar vara på fel plats på fel tid. Hon blir skadad i  ett terrordåd och hamnar i koma. Först vet ingen vem hon är eftersom hon inte tagit med sig någon plånbok under sin promenad. Men så kommer hennes närstående på var hon är. När Carole vaknar har hon förlorat minnet.

Betyg: +3 av 5
-~-~-~-~~-~~-~-~-~-~-~-~-~-
Titel: Var sann mot dig själv
Författare: Danielle Steel
Antal sidor: 300
Förlag: Damm förlag
ISBN: 9789173516747

1 kommentar:

Boklusen sa...

Ibland vill man bara ha verklighetsflykt, lite kärlek och lite glamour och då funkar Danielle Steel alltid!