torsdag 28 oktober 2010

Festliga tårtor av Alice Lindberg

Vad kan man läsa när man känner sig trött och orkeslös och humöret är nere? Jo, denna fina tårtbok. Man blir så sugen på att sätta igång och baka en tårta! Jag fick en hel del bra tips! Jag gillar alla steg för steg instruktioner och att man t ex får veta exakt vilken tyllstorlek som ska användas eller vilken färg hon har använt. Dessutom är fina foton. Det är en utmärkt tårtbok för mig som är nybörjare!

Betyg: +4 av 5

-~-~-~-~-~-~~-~-~-~-~-~-~-~-
Titel: Festliga tårtor - sockerkonst för alla
Författare: Alice Lindberg
Antal sidor: 128
Förlag: IcaBokförlag
ISBN: 978-91-534-3415-3

2 kommentarer:

klok som en bok sa...

Låter som något för mig då, bortsett från att jag går på viktväktarna:-) Finns där någon vv-tårta?

ebba sa...

den såg ju jättehärlig ut! :D