onsdag 15 september 2010

Vill ha, vill ha, vill ha

Jag har blivit helförtjust i en bok, nåja snararare två böcker. Jag bara vill ha Två systrarnas söta och Sommarens söta. Vill, vill, vill. Varför är det så långt till jul? Varför har jag precis fyllt år? Jag är den som just nu ockuperar dessa två böcker på vårt bibliotek. Jag hoppas att ingen kommer att ställa sig på kö på dessa, för jag klarar inte att skilja mig från dem! Det är ju lite ohållbart, så jag inser att jag måste köpa dem till slut.

6 kommentarer:

Marias bokliv sa...

har du missat vinterns söta? (jag vill ha alla tre...)

Vicky sa...

Det räcker att se chokladtårtan p åframsidan för att förstå ditt habegär ;)

Pia sa...

Jag har kikat på dom och jag får lov att erkänna att jag är bra sugen på att köpa dom. Inte för jag behöver några fler bak- och matböcker men jag brukar ha svårt att låta bli. Och varför ska man göra det? :-)

Boklusen sa...

Kööööp! De är helt underbara. Särskilt gillar jag deras första bok, Två systrars söta. Om du ska köpa endast en, så köp den.

Min plats i solen sa...

Jag förstår att du vill ha dem. De är helt underbara och jag är glad att jag köpte dem. Älskar man att baka eller bara att äta sötsaker av alla de slag så är de en skatt. Så jag rekommenderar alla tre bakböckerna skarpt. Sedan finns det ju även en matkokbok. :)

Kram Lotta

Ylva sa...

Här måste ju jag tipsa om en kompis och hennes systers blogg!

http://systrarnasmat.se