lördag 28 augusti 2010

Hetero i Hägersten av Sofia Olsson

Jag brukar sällan läsa serieböcker, men förra gången jag läste en så älskade jag den. Jag gav bort den till en god vän som också älskade den. Jag trodde inte att jag skulle ha så tur att jag hittade en till serieboksförfattare som jag gillar. Men det är tur man kan ha fel, för Hetero i Hägersten har roat mig flera dagar nu (och min man kan jag tillägga). Egentligen hade jag kunna läsa ut den på en dag, men jag har dragit ut på det så den ska räcka längre. Vardagskomiken är så härlig i denna bok. Hetero i Hägersten handlar om ett helt vanligt par i trettioårsåldern.


Betyg: -4 av 5

-~-~-~-~-~-~~-~-~-~-~-~-~-~-
Titel: Hetero i Hägersten
Författare: Sofia Olsson
Antal sidor: 143
Förlag: Galago
ISBN: 978-91-7037-519-4

Inga kommentarer: