lördag 21 november 2009

Isprinsessan av Camilla Läckberg


Var ju bara tvungen att läsa första boken i serien eftersom jag läst flera av de övriga. Det är klart att det är bättre att läsa böckerna i ordning, men det är kul att få läsa hur det började. Eftersom jag tycker om hennes böcker.

I denna bok är det är vinter i Fjällbacka. Ericas barndomsvän Alexandra hittas mördad i ett badkar. Polismannen Patrik utreder det hela och Erica snokar på egen hand också. Erica och Patrik dras till varandra.

Betyg: +3 av 5
-~-~-~-~-~-~-~~-~-~-~-~-~-~-~-~
Titel: Isprinsessan
Författare: Camilla Läckberg
Antal sidor: 320
Förlag: Månpocket
ISBN: 91-7001-392-6

2 kommentarer:

Amy sa...

Jag har gett mig in i Fjällbacka-serien för ett tag sedan. Läst klart de två första, oerhört bra!!

Pockethexan sa...

Jag började läsa böckerna när dom kom ut o nu efter att de har gjort TV-serie o att av dem har jag tappat lusten att läsa dem för jag tycker inte att skådespelarna passar till hur de är i boken tex. polischefen, helt fel...

Men jag kanske tar upp dem igen när jag behöver något lättläsa med spänning...

Kramis från en Pockethexa i höstmörkret!

<;D