söndag 11 oktober 2009

Vill ni vara med i min bokcirkel?

Eftersom jag har mött på flera kommentarer om människor som vill vara med i en bokcirkel, så funderar jag på om jag ska starta en sådan. En nätbaserad sådan. Vet dock inte om det är någon som vill vara med. Nåja, annars får jag väl bokcirkla själv i så fall. Tänkt mig att det skulle vara böcker som är lätta att få tag i, men lite olika genrer. Så kan vi "prata" om boken efteråt i en chatt eller via inlägg. Hur låter det? Är det någon som vill hänga på? Vilken som blir första boken? Jag har två böcker på lut. Den ena finns i pocket oc den andra har inte kommit ut i pocket än. Men innan jag väljer är det väl bäst att höra ifall någon vill vara med???

9 kommentarer:

Amy sa...

Det hade varit kul! =)

Unknown sa...

Jag skulle vilja vara med för jag saknar att få diskutera de böcker jag läser. Så härmed anmäler jag mitt intresse.

Rondine sa...

Såklart jag är med!
Vilken bok hade du tänkt dig?

Unknown sa...

Jag har länkat till inlägget på min blogg. Hoppas det är okej.

cecce sa...

Tycker det låter som en jättekul ide´. Vet bara inte om jag hinner...inte klokt egentligen att man inte hinner läsa. Det som är så kul! Men jag provar gärna så får vi se!

Kram

Mrs E (ibland Grefvinnan) sa...

Jag tycker det låter kul, jag är så avis på alla som bokcirklar sig. Samtidigt får det inte bli en "måste-grej", ibland tar jobb, skola och privatliv över :-)

Men om man får lov att missa nån gång så vill jag vara med.

Unknown sa...

Jag vill gärna vara med om det inte är åldersgräns :)

Unknown sa...

Jag vill gärna vara med om det inte är någon åldersgräns :)

Boktokig Eva Boström sa...

Just nu har jag ingen bloggcirkel, men har just lagt ut en förfrågan om att cirkla kring båten Livbåten.