onsdag 8 juli 2009

Vikten av vatten av Anita Shreve

Jag var inte så förtjust i boken, men läste ändå vidare. Jag tyckte att de delar som handlade om dåtiden var trista och skumläste dem snabbt. Snart hade jag läst hela boken och konstaterade att jag hade nog kunnat vara utan denna bok. Kanske läste jag boken vid fel tillfälle, kanske det inte spelar någon roll när jag hade läst den.

Betyg: 2 av 5

-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-
Titel: Vikten av vatten
Författare: Anita Shreve
Antal sidor: 267
Förlag: Wahlström & Widstrand
ISBN:91-46-17454-0

2 kommentarer:

Kerstin sa...

Jag håller precis på med Efterdyningar av samma författare. Den är hittills lovande.
//Kerstin

http://rondine.blogg.se sa...

Ingen kommentar om boken, har inte läst den.
Ville bara tipsa om vad jag läst under semestern.
Se mitt senaste inlägg på
rondine.blogg.se