torsdag 9 januari 2014

Söta kakor: Eftermiddagar på café Tant Gredelin av Jessica Jowlin och Kerstin Hermelin

Söta kakor är den bästa bakbok jag någonsin haft. Allt jag bakat från den blir superdupergott. En kompis sa om Schweizernötkakan jag bakat att det är det godaste hon ätit. När man bakar från den här boken känner man sig som världens mästerbagare just eftersom det blir så gott. Flera recept har jag prövat mer än en gång! Jag kommer att fortsätta baka från denna det är ett som är säkert.


Jag har t ex gjort Vinbärsgömmor, Spröda citronkakor och Schweizernötkaka.

Betyg: 5 av 5
-~-~-~-~~-~~-~-~-~-~-~-~-~-
Titel: Söta kakor
Författare: Jessica Jowlin och Kerstin Hermelin
Antal sidor: 86
Förlag: Kakao förlag
ISBN: 9789185861736
Utgiven: 2013
Finns t ex hos: Adlibris, Bokia, Bokus, Cdon

Inga kommentarer: