torsdag 27 januari 2011

Att vara med henne är som att springa uppför en sommaräng utan att bli det minsta trött av Alex Schulman

Jag och min man såg Alex Schulman nyligen på Tv och då sa min man: jag tycker Alex har blivit mycket mer sympatisk och precis det har jag också sagt. Den här boken bara bekräftar det. Jag tycker om hur han beskriver hur tur han har i och med att Amanda Widell har valt honom. Det finns en sorts ödmjukhet i den här boken som är väldigt tilltalande. Jag tycker boken är intressant och boken gör mig bara mer nyfiken på Alex Schulman. Det skulle vara intressant att prata med honom och få höra vad han tycker. Men åter till boken. Det är en fin bok och jag håller med Alex om: Varför ska man vänta med att skriva en bok om sin kärlek?

Betyg: -4 av 5
-~-~-~-~~-~~-~-~-~-~-~-~-~-
Titel: Att vara med henne är som att springa uppför en sommaräng utan att bli det minsta trött
Författare: Alex Schulman
Antal sidor: 198
ISBN: 9789164203472

3 kommentarer:

Vicky sa...

Det är något som hindrar mig från att vilja läsa denna boken trots att jag tyckte om hans förra som också var väldigt personlig. Konstigt, för har man läst och gillat en bok brukar man vilja läsa mer av samma...

mormor Hanneles bok-paradis sa...

man blir mjukare när man blir förälder :)

Boktokig Eva Boström sa...

mormor Hanneles: Ja, det tror jag med om föräldraskapet. Det kan man ju känna själv. Dessutom mer blödig, mer lättrörd!

Vicky: Ajdå. Hoppas den spärren släpper!