tisdag 22 december 2015

Det är mycket julfilmer nu

Om ni undrar vad jag pysslar med så är det så att jobbet tagit upp nästan all min tid och naturligtvis julförberedelserna.

Jag har knappt läst något på den lediga tiden, utan istället har jag sett hur många julfilmer som helst.

Idag såg jag Snowglobe Christmas på trean. En helt okej julfilm. Mysig och romantisk. Jag såg även Kris Kringle på femman. Den fungerade också. Amerikansk romantisk drama det också.

Jag har också sett A Cookie Cutter Christmas, A Bride for Christmas, Christmas Song, Hats off to Christmas på ViaSat samt 12 dates of Christmas på Netflix. De var också helt ok och allihop Amerikanska romantiska julfilmer. Ni ser säkert ett mönster när det gäller vad jag gillar att se.

A Bride för Christmas går förresten imorgon kväll på trean.

Däremot prövade jag att se Christmas Cupid på Netflix och den kan jag verkligen inte rekommendera. Jag stod ut högst 10 minuter innan jag slog av den.

Inga kommentarer: